Här kommer nyttig information till dig som är ny kund! 📣

Tack för att du är med och gör skillnad! 🌍♻️

📦 LEVERANSINFORMATION

För att minska mängden onödiga transporter och förpackningsmaterial levererar vi alltid soppåsar som ska räcka till 3-4 månaders förbrukning (3-6st rullar beroende på valt abonnemang). Hur snart därefter du får din nästa leverans beror på vilket abonnemang du valt.

Så här ofta kommer din leverans: 

SINGEL 🧍‍♀️

DUO 👭

FAMILY 👨‍👨‍👧‍👧

XLARGE 👨‍👨‍👧‍👧👨‍👩‍👧‍👧

Var 4:e månad (16 påsar/mån)

Var 4:e månad (21 påsar/mån)

Var 3:e månad (28 påsar/mån)

Var 3:e månad  (42 påsar/mån)

💰 BETALNINGSINFORMATION

Undrar du varför kostnaden dras, men inga påsar kommer? 

1️⃣ Första betalningen sker vid ordertillfället. 

2️⃣ Därefter dras abonnemangskostnaden månadsvis – trots att leverans av påsar sker mer sällan (var 3:e  4:e månad beroende på abonnemang). 

Enkelt sagt ”betalar du av” månadsvis och i efterskott för påsar du redan fått. På detta sätt har du alltid påsar hemma och du spar på både plånbok och miljö när leveranserna blir färre. 

Månadskostnaden för de olika abonnemangen

SINGEL 🧍‍♀️

DUO 👭

FAMILY 👨‍👨‍👧‍👧

XLARGE 👨‍👨‍👧‍👧👨‍👩‍👧‍👧

29kr (16 påsar förbrukning/mån)

34kr (21 påsar förbrukning/mån)

39kr (28 påsar förbrukning/mån)

54kr (42 påsar förbrukning/mån)

Exempel på Family abonnemanget (leverans vad 3:e månad)

Om din beställning görs 1 januari sker första betalningen vid beställning. 

Inom 2–4 arbetsdagar levereras påsarna, som ska räcka i tre månader (4 rullar). I både februari och mars dras din månadskostnad på 39 kr, men påsarna för dessa månader har du redan fått. I april sker nästa leverans (4 rullar) och månadsbetalningen dras som vanligt. Och så rullar det på. 

🔗  Bindningstid 

Du har möjligheten att avbryta ditt abonnemang när som helst. 

Då vi sänder ut påsar som täcker flera månaders behov, kan du antingen välja att behålla de soppåsar du mottagit och betala perioden ut, eller skicka tillbaka dessa till oss och få pengar tillbaka. Vid en retur står du för returkostnaden och produkterna bör självklart vara i obrutet skick för att din retur skall bli godkänd.

Vill du komma i kontakt med oss?

 Välkommen att höra av dig till [email protected].